Rota - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Rota - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Rota

Blijf op de hoogte en volg Geldou

19 Oktober 2014 | Spanje, Puerto Real

Hallo allemaal!

Het is weer zondag dus ik mag weer een verslag schrijven.
Afgelopen maan. Maandag hadden we vrij, omdat het hier een feestdag was.
Het was eigenlijk een soort van relaxdag. Sytske en Martje zijn langsgeweest, we hebben even een drankje gedaan, maar het was echt heel stil op straat.
Van dinsdag t/m donderdag hebben we stage gelopen, een kort weekje dus.
Vrijdag zijn we weer naar school geweest. Het is hier nu ongeveer 26 graden, misschien zelfs nog wel warmer. Heerlijk dus. Na school zijn we daarom lekker naar het strand gegaan.
Deze week hebben we regelmatig mensen langs zien komen in ons huis. Ze blijven dan een paar nachten slapen en gaan daarna weer verder. Jammer genoeg praten ze allemaal Spaans en slecht Engels dus communiceren is moeilijk.
Over de etenstijden gesproken. Elke keer dat wij onze etenstijden vertellen schrikken ze ervan. Ze eten hier namelijk ontbijt 10:30, lunch 14:30 en diner 21:00 de kleine kinderen en volwassenen 22:00-2300.

Gisteren (zaterdag) zijn we met de boot naar Rota geweest.
Rota is een rustig plekje, maar wel gezellig. Leuke straatjes met wat winkeltjes waar wij ons wel vermaakten. Ook waren er allemaal terrasjes.
We hebben een volleybalbal gekocht om toch nog een beetje in vorm te blijven.
Die hebben we op het strand meteen maar even uitgeprobeerd.
Ik ben helaas heel onnozel gevallen en heb nu erg last van mijn voet. Hopelijk valt het allemaal wat mee.
We zijn daar lekker uiteten geweest en daarna weer met de boot naar Cadiz.

Het is vandaag weer zondag (onze relaxdag) en gaan wat wasjes draaien enons klaar maken voor een nieuwe stage week!

Het is wel raar hoor dat ik niet thuis ben met de verbouwing, maar wat ben ik nieuwsgierig. Het zal een verassing zijn als ik thuis kom.

Adioss,

• 23 Oktober 2014 - 09:10

Cindy Wagenaar:

Hoi Geldou,
    Wat gezellig dat Martsje en Sytske zijn langsgeweest.
    Als ik je verhalen lees doen jullie leuke ervaringen op.
    Hier in Nederland is het nu echt herfst, 26 graden klinkt heerlijk!!!!
    Veel plezier nog!
    Groetjes,
    Cindy

• 23 Oktober 2014 - 15:50

Geldou:

Hoi Cindy,
    Bedankt voor het berichtje!
    We zullen genieten van het weer, als we terugkomen zal het wel weer wennen zijn;)
    Groetjes,