Afscheid - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Geldou

03 December 2014 | Spanje, Puerto Real

Hallo allemaal,

Het is nu echt zo ver, we gaan naar huis! Naja huis, het is Nederland.
Maandag en dinsdag heb ik gewone stage dagen gehad. Dinsdagavond hebben we een bbq gehad bij een paar Engelse jongens samen met Sytske en Martje. Laat thuis, dus snel op bed en vandaag was het dan zover. Afscheid nemen van de lieve kinderen, collega's en mijn stagebegeleidster. De kinderen hebben het besef niet dat ik weg ga en realiseren het niet zo. Ik weet ook niet of het ze wel vertelt is, maar er zullen morgen nog wel wat vragen worden gesteld. Ik had voor de collega's in de pauze mini stroopwafels meegenomen. Ze vonden dit allemaal erg lekker.
Ook had ik een chocolade letter, pepernoten en een kaartje gemaakt. Inma vond het allemaal erg leuk en ging me missen. Ik ga ze daar ook zeker allemaal missen. Het was een super avontuur wat ik zo weer over zou doen! Wat een ervaring!
Nu is het tijd om weer terug te gaan. De koffers staan klaar, de extra kilo's bijgeboekt en dan vliegen we morgen op naar huis. Het wordt een lange reis, want we stappen 06:30 uit ons bed en voordat wij in Amsterdam zijn is het 16:15 uur.
We proberen er het beste van te maken.

Bedankt dat jullie mijn reisverslagen hebben gelezen zo geinteresseerd waren. Ik hoop dat jullie de reisverslagen leuk vonden om te lezen en ik hoop jullie snel weer in het echt te zien!

Het zal voor ons een hele temperatuurs verandering zijn, maar we zijn er op voorbereid.

Er staat alweer een leuk weekend op de planning waar ik naar uitkijk.

Liefss,

Geldou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geldou

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1570
Totaal aantal bezoekers 8321

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 04 December 2014

3 maand Spanje!

Landen bezocht: