Dagje Sevilla! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Dagje Sevilla! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Dagje Sevilla!

Blijf op de hoogte en volg Geldou

12 Oktober 2014 | Spanje, Puerto Real

Hola amigos!

Hoe is het daar! Hier alles prima! Afgelopen week hebben we nog mooi weer gehad, gisteren en vandaag helaas regen.
Na weer een stage week te hebben gehad en vrijdag een dag naar school te zijn geweest is het dan weekend. Vrijdagavond zijn we met Pedro mee gereden naar Cadiz. Hier hebben we nog even geshopt en een ijsje gegeten en zijn toen weer met de bus terug gegaan.

Zaterdag zijn we een dagje met de trein naar Sevilla geweest. In de trein hebben we ook weer wat moois meegemaakt. Wij hadden een kaartje gekocht en daar stond geen zitplaatsen op. Ja zo werkt dat hier, op sommige kaartjes zitten nummers met zitplaatsen. Wij gingen dus maar ergens zitten. Bij de eerste de beste stop kwam er een vrouw en wij zaten op haar stoel. Toen hebben we maar gevraagd aan zo'n medewerker hoe het werkt. Die sprak geen Engels dus kwam een man helpen die goed Engels kon praten. Wat was nou het geval: doordat we geen nummer hadden moesten we ons steeds verplaatsen naar een andere stoel, gelukkig hadden we meteen de goede stoel te pakken en konden we blijven zitten.

Wat is Sevilla een mooie, maar erg grote stad zeg! Zoveel souvernirs winkeltjes en van alles te doen. Er waren ook erg veel Nederlanders.
We hebben een erg leuk dagje gehad, helaas toen we terug gingen regende het zo hard dat we helemaal nat op het treinstation aankwamen. Nog maar een douche genomen en toen lekker op bed gegaan.

Vandaag hebben we een lekker relax dagje, misschien gaan we even in Cadiz kijken.

Helaas hebben we hier geen herfstvakantie, maar morgen wel een dag vrij, omdat het een feestdag is.

Adios,

Geldou