Gibraltar! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Gibraltar! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Gibraltar!

Blijf op de hoogte en volg Geldou

26 Oktober 2014 | Spanje, Puerto Real

Hallo allemaal!

Wat hebben wij weer een leuke week gehad. Afgelopen week heb ik voor het eerst lesgegeven aan 3 jarige kinderen. De kinderen luisterden aandachtig en ik vond het leuk om te doen! Nu heb je een hele andere rol dan als je de stagiaire bent en meedoet. Het was een hele ervaring en moest eerst wel even wennen. De lessen voor de jongeren zijn 30 minuten dus dat is wel te doen. De dag erna heb ik alweer een andere klas lesgegeven. Jajaa ik heb de smaak te pakken. Niet dat jullie denken dat ik leraar wil worden.

Vrijdag zijn we weer lekker naar het strand geweest. Waauw wat is het weer hier nog lekker. 25 graden is hier heel normaal en het is gewoon bijna november. Maar goed ik wil jullie niet te jaloers maken.....

Gisteren zijn we een dagje naar Gibraltar geweest. Dit plekje staat ook wel bekend om het taxfree shoppen. Dit is op bepaalde producten. Ook staat hetbekend om de apen. Wij hadden er helemaal zin in. We moesten vroeg uit bed 06:15 niet echt een pretje maar dat hadden we er wel voorover.
Na een lange busreis van ongeveer 3 uren waren we dan in Gibraltar.
Wauww, je ziet meteen die grote berg. Om Gibraltar in te komen moesten weons identificeren. Daarna besloten we om even te eten en dan naar de apen te gaan. Met de kabelbaan omhoog en wat een uitzicht, echt prachtig!!
Ook leuk al die apen, je ziet ze meteen als je bovenkomt. Echter werden we bang voor ze toen we zagen dat één aap de tas van een meisje probeerden te openen. Precies met die aap stond ik net op de foto.
Wij hebben ons daar voor de rest wel vermaakt en ook hele schattige kleine aapjes gezien. We zijn weer terug naar beneden gegaan met de kabelbaan en wilden gaan shoppen. Oepss de meeste winkels waren vanaf 15:00 gesloten. Balen dit! Dit wisten we helemaal niet van te voren. We zijn nog wel wat winkels in geweest, maar kwamen er al snel achter dat het niet helemaal onze stijl was. Wel grappig dat alle mensen hier Engels praten, hadden wij geen moeite met de communicatie vandaag ;)
We besloten om de berg op te klimmen en even te kijken. Na genoeg traptreden gezien te hebben kwamen we aan bij het kasteel en verschillende tunnels. Ook hier waren weer apen en hebben we nog wat foto's gemaakt. We hebben nog pizza gegeten en zijn toen weer met de bus naar huis gegaan. Het was zeker een gezellig dagje!

Vandaag gaan we lekker uitrusten en yess we hebben één uurtje langer.
Morgen komen Anja & Johanna waar we erg veel zin in hebben!
We gaan er weer een leuke week van maken.

Hasta luego,

Geldou

• 26 Oktober 2014 - 22:54

Martin En Boukje:

lieve Geldou,
    Zo te lezen vermaak jij en jullie je prima .
    Apen zijn leuk maar pas op ze kunnen snel zijn.
    Wat een heerlijke temperatuur daar.
    Toch Geldou vind ik Juf wel een passend beroep voor je dus wie weet...........
    Veel plezier en blijf genieten .
    Lieve groet uit Beetsterzwaag

• 27 Oktober 2014 - 12:35

Karen:

Geldou,

Ik ontdek nu je verslagen van de belevenissen in Spanje, wat leuk om te lezen!
    Fantastisch dat jullie het zo leuk hebben, veel van de omgeving zien en ook nog een goeie stageplek hebben.
    Geniet van de weken die nog voor jullie liggen!

Groet Bouke en Karen

• 30 Oktober 2014 - 12:43

Cindy Wagenaar:

Geldou,
    Prachtige foto's, mooi verhaal!
    Geniet!
    Groetjes,