Alweer 2 weken voorbij ;) - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken voorbij ;) - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken voorbij ;)

Blijf op de hoogte en volg Geldou

28 September 2014 | Spanje, Puerto Real

Holaaaa Hollanda!

Daar zijn we alweer, de eerste weken zijn echt voorbij gevlogen. Dit is natuurlijk erg positief en we hebben het nog steeds erg naar ons zin.

Donderdagavond heeft onze chinese huisgenoot . Voor ons noedels gekookt. Dit was omdat ik vrijdag jarig was en het gebruikelijk is dat je voor de jarige noedels kookt. Dit zorgt er voor dat je langer leeft.
Dit was natuurlijk erg lief van haar!

Vrijdag was ik dan jarig, dit was ook onze eerste dag dat wij hier naar school gingen. Dit gaan we elke vrijdag doen. We wisten niet zo goed wat we ervan moesten verwachten, maar wat was het leuk! Iedereen is zo geinteresseerd en ze hadden allemaal vragen voor ons. Het is wel vreemd dat de 21 jarigen minder goed engels kunnen dan de 16/17 jarigen. We werden meteen al uitgenodigd om mee te gaan in de pauze voor een kopje koffie.

Vrijdagmiddag zijn we naar Sytske en Martje geweest. Dit zijn twee andere Nederlandse studenten die hier ook stage lopen. De taart hadden we mee en ook een docent van ons was aanwezig. We hebben even gezellig gezeten enzijn met Sytske en Martje uiteten geweest.

Morgen ga ik dan beginnen met het begeleiden bij de Engelse lessen, zin in!

Bedankt voor alle lieve felicitaties en de kaartjes! Wat is dat leuk om hier te ontvangen!

Lieffs,

Geldou