Een rustig weekje - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Een rustig weekje - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Een rustig weekje

Blijf op de hoogte en volg Geldou

23 November 2014 | Spanje, Puerto Real

Hola amigos,

Daar zijn we weer, het is weer tijd voor een nieuw reisverslag.
Deze week hebben we een rustig weekje gehad, hierdoor begon de verveling wel wat toe te slaan, maar er staat een leuke week op de planning.

Afgelopen maandag had ik weer een dagje stage. Ook heb ik een opdracht uitgevoerd. Ik heb hier een lesbox gemaakt over engelse vormen. De kinderen waren allemaal erg nieuwsgierig toen ze de lesbox zagen en vonden de activiteit erg leuk, een geslaagde activiteit dus!
Dinsdag heb ik als activiteit een Nederlands liedje gedaan: hoofd, schouders, knie en teen. Ook dit vonden de kinderen erg interessant. Wel een hele rare taal dat nederlands, haha.
Woensdag nog een keer lesgegeven en dat betekent dat ik al mijn opdrachten af heb. Nu nog wat verslagen maken en dan klaar. Ook zijn de boekjes al afgetekend. Ik mag dus nog 1,5 week genieten op stage.
Ook zijn we nog een avond de stad in geweest, gewoon even kijken.

Vrijdag zijn we weer een dagje naar school geweest. We krijgen de briefjes van de engelse les zodat we mee kunnen doen. Het is wel wat saai, maar de meiden zijn leuk! In de pauze gaan we gezellig mee op het terras. Vrijdag was er ook een meisje jarig en we zijn uitgenodigd voor haar feestje aankomende woensdag. We zijn erg benieuwd.

Zaterdag hebben we eerst heerlijk uitgeslapen en besloten naar Cadiz te gaan. We zijn overal in de omgeving geweest waar we graag naartoe wilden gaan. We vallen dus een beetje in herhaling. Het was wel even leuk, maar al snel waren alle winkels dicht en hadden we niet meer zoveel zin. We zijn maar weer terug gegaan en hebben nog even in Puerto Real gekeken.
'S avonds hebben we heerlijk pizza gegeten en daarna lekker op bed.
Vandaag zal ik bezig met verslagen en lekker uitrusten. Vanaf morgen begint er weer een stageweek en misschien gaan we het weekend nog even op bezoek bij de andere spaanse chickas Sytske en Martje.

Er staat een leuke week op de planning en we kunnen bijna beginnen met het inpakken van de koffer. Bijna naar huis.

Tot volgende week!

Leafss,

Geldou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geldou

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 8319

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 04 December 2014

3 maand Spanje!

Landen bezocht: