Weekendje Santa Maria - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Weekendje Santa Maria - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Weekendje Santa Maria

Blijf op de hoogte en volg Geldou

02 November 2014 | Spanje, Puerto Real

Hallo allemaal!

Daar zijn we weer. Deze week kwamen Anja & Johanna op bezoek, wat een gezelligheid. Maandag hebben we een leuk dagje stage gehad, wasje gedraaid en boodschappen gedaan.
Dinsdag waren ze er dan, ze sliepen in Santa Maria in een hotel. Na een dagje stage zijn wij richting Santa Maria gegaan waar we met z'n zessen hebben gegeten. Na gezellig weer wat bijgekletst te hebben gaan we weer naar Puerto Real.

Woensdag gingen Anja & Johanna naar onze school om de kinderen en leraren te zien en weer te spreken. Anja en Johanna hebben hier vorig jaar 3 maand stage gelopen. Ik ben samen met hun langs de klassen gegaan en het is leuk om de reactie van de leraren en kinderen te zien. Allemaal knuffels en tuten. We zouden met z'n vieren uit eten gaan, maar helaas was er niks open. Toen hadden we bedacht om zelf maar wat eten te maken en werd het uiteindelijk een lekkere wrap.

Donderdag zouden we naar stage. maar het leek ons ook wel erg leuk om wat met Johanna & Anja te gaan doen. We hadden vrij gevraagd en zijn deze dag naar het hotel van J & A geweest in Santa Maria.
Het was erg mooi weer en we hebben lekker de hele middag aan het zwembad gelegen. Veel gezwommen hebben we niet, want het water was erg koud. Ook vanavond hebben we bij Sytske en Martje gegeten.

Toen was het alweer vrijdag, de week vliegt voorbij. Het is Halloween en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat hier vieren. Vandaag hoefden we niet naar school, maar mochten we een dagje vrij om naar A & J te gaan. Ook weer bij het zwembad gelegen en daarna zijn we met de dames ergens een pizza gaan eten. Na de pizza nog even een powernapke en dan klaarmaken voor het stappen.
We hebben voor gezeten bij wat Engelse vrienden van Sytske en Martje en hebben daarna een erg gezellig avondje beleefd. Dit feestje ging door tot in de late uurtjes. Het is hier namelijk heel normaal om 3 á 4 uur pas op stap te gaan. De volgende ochtend of naja middag werden we wakker en hebben we met z'n 6'en weer bij het zwembad gelegen. Diner was vanavond bij de Mac en daarna weer klaargemaakt voor opnieuw een avondje stappen. Eerst hebben we weer bij de Engelse boys voorgezeten en daarna naar een (geheim) feestje. Feestje waarbij je pas een locatie krijgt als het feestje gaat beginnen. Er waren maar een paar mensen en erg leuk vonden we het niet. We hadden maar besloten om terug te gaan en nog even in de discotheek te gaan kijken. Afrida, Johanna, Anja en ik hebben nog even gekeken en gedanst in de discotheek samen met een Engelse vriend. En kijken doe je hier echt wel. Iedereen danst hier en ook de jongens dansen met soepele heupjes.
Het was al weer erg laat (vroeg) en het was tijd om te slapen, goodnight!

Vandaag is het dan alweer zondag en morgen vertrekken J & A alweer.
We gaan lekker uitrusten vandaag en morgen gaan we weer beginnen met een stage week.

Terug kijkende op een geslaagde week!

Adioss Amigos!

• 02 November 2014 - 18:14

Sytske:

waar blijven de details? ^^

• 06 November 2014 - 11:38

Sjoerdje :

Klinkt fantastisch meiden! Veel succes en plezier nog.

• 06 November 2014 - 11:38

Sylvia:

WAt weer een heerlijk verslag om te lezen. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Ik kijk uit naar het volgende stukje. : ))