De eerste week - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Geldou

21 September 2014 | Spanje, Puerto Real

Hallo allemaal,

De eerste stage week hebben we gehad en we vonden het leuk!
Vrijdagavond zijn we ons ´dorpje´Puerto Real in geweest om te kijken bij het strand en de winkels. Het was even zoeken, maar het ziet er erg gezellig uit. Vooral ´s avonds leven de mensen hier. Overdag zie je niet veel mensen, maar ´s avonds is iedereen op straat, jong en oud.

Zaterdag zijn we naar Cadiz geweest. Dit is ongeveer 15 minuten met de bus. Cadiz is een stad (voor ons groot) en er is erg veel toerisme.
Allemaal kleine straatjes en een erg mooi strand. We hebben lang moeten zoeken om het centrum, maar eenmaal aangekomen was het er erg gezellig!
Muziek
We hebben nog even op het strand gelegen en zijn daarna weer met de bus naar huis gegaan.

Zondag (vandaag) blijven we lekker in ons appartement en morgen begint er weer een stage week.

Liefs,

Geldou

• 26 September 2014 - 11:03

Dominicus En Emmy:

Hallo Geldou,

Klinkt allemaal goed, geniet ervan! En vandaag natuurlijk HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag. Veel plezier!

• 05 Oktober 2014 - 20:45

Geldou De Boer:

Bedankt omke Minicus en tante Emmy!