Eerste dagen - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Geldou Boer - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Geldou

17 September 2014 | Spanje, Puerto Real

Hola Amigos!

Aangekomen op Sevilla Airport zijn we met de bus naar het treinstation gegaan. Zoekende naar het treinstation en meerdere malen mensen gevraagd te hebben zijn we gearriveerd. We hadden afgesproken met Pedro en Felix dat we de trein van 12:05 zouden nemen. Eenmaal op het treinstation bleek dat deze trein vol zat en dat er alleen nog plek was in de trein van 14:45. We hadden dus rustig de tijd om bij te komen. Aangekomen in Cadiz werden we opgehaald door Felix die ons vervolgens bij het appartement heeft gebracht. Ons appartement is niet heel groot, maar ziet er prima uit.

Maandag ochtend werden we om 10:00 uur opgehaald door Pedro. Hij heeft ons de supermarkt laten zien en daarna op ons stage adres afgezet. We werden uitbundig begroet met 2 kussen en werden aan vele mensen voorgesteld. De eerste dag vond ik erg leuk, maar wel wennen.
Tot oktober loop ik stage bij de 3 jarigen, daarna ga ik stage lopen bij de Engelse lessen. De Engelse lessen worden nu nog niet gegeven, omdat dit voor de kinderen de eerste lesweken zijn en ze moeten erg wennen.

De eerste wasjes zijn gedraaid, eten gekookt, het gaat de goede kant uit met ons!

Groetjes Geldou

• 21 September 2014 - 08:39

Boukje:

Lieve Geldou,
    Fijn dat jullie al goed gezeteld zijn ,geniet ervan.